tisdag 29 september 2009

Min döda farmors frimärkssamling

Som sagt så ska jag aldrig mer sälja något på Tradera. En ny twist: jag håller på att använda upp min döda farmors frimärkssamling och till Traderagrejerna blir det gamla rabattfrimärken. Detta skriver jag redan i auktionen. Jag tar dessutom mindre betalt än normalt men mer än summan som står på frimärkena. En klockren winwin situation enligt mig.

Nyss läste jag ett mail från en person som opassande nog hette Tove. Hon säger att hon har betalat 10 kronor för frakten men att det endast är frankerat för 6 kronor och att "rätt ska vara rätt". Jag svarade att det känns lustigt men erbjöd mig att sätta in fyra kronor till henne.

Folk är fan inte sanna!

5 kommentarer:

Tänkte bara sa...

Än är inte den siste idioten född.
Att hon orkade, helt otroligt.

Västgötskan sa...

4 spänn. Hallå eller?? :-P

Chrissan sa...

Helt sjukt!

Madlar sa...

Hon tänkte tydligen inte på att även kräva ersättning för den elförbrukning o uppkopplingskostnad som hennes mail kostade henne ;)

annelie sa...

På Tradera finns många spännande personer...