onsdag 4 november 2009

Storebror lär mig saker

Idag har jag varit på kurs. Det låter så svenskt och hederligt att vara på kurs. Den här kursen gavs av sex olika myndigheter så den var verkligen svensk och hederlig. Jag tycker det, trots mitt myndighetsförakt.

På kursen fanns alla typer av människor men äldre, lockliga damer och unga, mörkhåriga killar var kraftigt överrepresenterade. Jag var nog bland de töntigaste på hela kursen för jag hade egen kaffetermos med mig. Allra töntigast blev jag först när merparten av termosinnehållet rann ut mellan mina ben.

Storebror bjuder på ljusshow

Storebror bjuder på ostmacka. Nu kan vi konstatera att diskrimineringen av oss osthatare sker i statlig regi.


Ended up in the gren

2 kommentarer:

Knaada sa...

Medhavd matsäck, det är vuxenpoäng!

Danitra sa...

Hatar du ost?!

Hur kan man hata ost?!