lördag 4 december 2010

Jag är en 90-talsrelik

Alla pratar om 90-talet så då borde väl jag också göra det. Jag är ju trots allt en vandrande 90-talsrelik. Idag har jag hängt på Fridhemsplan i Timberlands, Canada Goose, Gucciväska och Sevenjeans*. Och jag träffar ju alltid folk jag känner där, gamla Kungsholmsmänniskor mest. De måste tycka att jag inte har förändrats ett dugg! Själv inser jag att jag kommer att bli en sån där pinsam morsa som lyssnar på gammal musik och har omoderna kläder. Skit också.

* Fast de kom väl till Sverige typ 2000 så de kanske kan passera?

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Tur att jag inte bor i Storstaden, det hör jag. Jag hade varit den malplacerade 80-talist någonsin! (Följer ALDRIG modet i stort sett).

P.E. King sa...

hahaha! :D

Själv platsar jag väl på någon antikmässa då i jämförelse med dig.