lördag 7 januari 2012

Två saker det talas för lite om



Igår inträffade två saker som har upptagit det mesta av min tankeverksamhet idag men som inte har fått den publicitet de förtjänar.

Sak 1 (läskig)
Olle Ljungström i På Spåret. Var han hög? Allvarligt psykiskt sjuk? Hade stelopererade ögon ? Eller spelade han bara? Jag blev rädd.

Sak 2 (bra)
Stefan Edberg fick 5 game mot världssexan i tennis. Killen är helt fenomenal! Jag har tänkt mest på Edberg idag. Tyckte jag såg  överallt på stan, sådär som när man är 14 och kär. 

2 kommentarer:

Susjos sa...

Hej där! Och tack för titten i min blogg :)'
Fotot på headern är tagen på Gran Canaria :) Öknen man ser långt bort där är Maspalomas- dit åker jag och maken på torsdag på en sista minuten resa! Underbart!!!

Trevlig blogg du har..tittar vidare här ;)

Anonym sa...

Reagerade oxå på hans karaoke-framträdande. Uppenbart är det ju att de där himla massa åren tillsammans med heroin inte direkt var en succé