söndag 22 april 2012

Vecka 16

Jag tror inte att jag kommer minnas den här veckan för alltid men några saker gjorde ändå ett visst intryck.

Saker jag kommer att minnas:
Den 21:a april. All tentaångest jag tidigare känt bleknade.

När displayen i bilen ilsket blinkar "Fuel" så hinner man precis från Solnabron till OKQ8 Solnavägen innan det tar stopp.

Saker jag inte kommer att minnas:
AIK-GIF Sundsvall 1-1 på ett regnigt Råsunda en söndagseftermiddag.

Att jag vid ett tillfälle lovade mig själv att aldrig mer köra bil genom hela innerstan i rusningstrafik.

Saker jag eventuellt kommer att minnas:
Alexander Milosevics 42,4-metersmål.


Hur plaskigt livet känns när man står i ösregnet på OKQ8 Solnavägen och pustar ut efter en närasoppatorskupplevelse och upptäcker att 0,5 liter vatten har runnit ut i handväskan.


Jag städade en kökslåda idag, det hamnar i mittenkategorin

4 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Åh, tack. Jag måste verkligen köpa fryspåsar!!!

Vänta lite! sa...

Men, trevligt med välstädad låda. Och den där tentaångesten, jag kan NÄSTAN sakna den nu när jag inte längre pluggar. Eller åtminstone känslan när den där tentan är gjord och man inte kan göra något annat än att vänta på att få igen den! Ååååh.

Västgötskan sa...

Kan du vara snäll och komma och rensa ut våra lådor så vi också har så där lite i varje... Istället för det kaos som råder nu. *harkel* :-D

Jenny sa...

Pluspoäng för rätt bensinbolag :)