onsdag 22 april 2009

Kompisar från förr

Jag suktade ju efter en bomberjacka häromsistens. Suget minskar kraftigt när jag kollar videon från igår. Såg man ut sådär?

Sen börjar jag fundera över snubben som i början av videon rånar en liten närbutik.
"Han fick pengar så det räckte, idag går han klädd som den perfekte. Småkillar i gänget ser nu upp till han, det e vad dom anser e en man."

Ärligt talat kan pengarna knappt ha räckt till att byta bomberjackan mot en Dressmannkavaj.

Utlovar härmed foto på mig iförd bomberjackan från Punktshop. Nedtill tänker jag mig en tight långkjol i snusksyntet. Slitsad nästan upp till troskanten. På fötterna Caterpillars. Allt finns i min garderob hemma hos pappa. Orört sedan det hängdes in. 90-talsatmosfären intakt.

Jag säger det. Det var hårt 1994.


Update 20.00
Känner att jag lovade för mycket. Withdrawal.

Inga kommentarer: