tisdag 2 juni 2009

Somliga har det, andra inte

Jag fattar inte det här. Jag är aldrig så kreativ på bloggen som när det ska tentapluggas. Nu sitter jag här igen. Mindre än två dygn kvar till tentan och massor kvar att lära mig. Och satan vad många inlägg jag sprutar ur mig. Idéerna tar helt enkelt så mycket plats i min ganska lilla hjärna att jag måste få ur mig dem innan jag kan implementera några policies och WHO-strategier där inne.

Det konstiga är att jag har klarat alla tentor hittills. Trots att de har varit ganska svåra. Trots att jag har pluggat pinsamt lite. "Somliga har det, andra inte" som Bo Kaspers sjöng en gång. Jag har alltid haft lätt för att lära mig helt enkelt.

Kan också meddela att jag är oerhört törstig. En gissning är att det är en kreativ törst way beoynd WHO-dokumenten. En annan är att det har att göra med att jag drack två påsar soja till sushin nyss. 


Inga kommentarer: