torsdag 16 december 2010

Hellre smink än pendeltåg

Liksom många andra bloggare skriver jag ju nästan bara trams. Det är kul att se vilken sorts trams som engagerar. Så fort jag skriver lite mer seriöst trams om kollektivtrafik eller nåt annat samhällsrelaterat så blir det oftast noll kommentarer. Om jag däremot skriver om smink så är det fler som tycker något. Mest åsikter har folk nog när jag får barn.

Nu är ju både kollektivtrafik, smink och barnafödslar ändå rätt ovanliga ämnen här eftersom jag för det mesta bara skriver trams om mig själv.

Vad bloggar du helst om? Och vad läser du helst om?

7 kommentarer:

Klankis sa...

Igår bloggade jag om att jag hade kunnat sminka mig istället för att springa till pendeltåget eftersom det ändå var försenat. Rätt mycket trams hos mig med alltså. Men jag gillar trams.

Z sa...

Jag läser helst roliga inlägg, eller ironiska, eller satiriska inlägg. Om smink, pendeltåg eller barn. Spelar ingen roll, bara de innehar ngt av ovanstående så gillar jag dem!

Sus sa...

Håller med Z och jag slipper helst läsa om idiotiska dieter och hysterisk träning.

Fredrik sa...

Väldigt mycket trams och väldigt lite smink...

Lysande ögonblick! sa...

hahaha. Jag säger som Fredrik.

Potatishäxan sa...

Jag skulle helst vilja blogga om seriösa saker. Men bloggar bara om mig själv. Men det är väl det en blogg är till? Vill man förmedla kloka tankar får man väl bli journalist. =)

Tove Kungsholmen sa...

Ni verkar ha exakt samma bloggintressen som jag. Kanske inte helt konstigt. Jag gillar er!