tisdag 1 november 2011

Det gäller att vårda sitt lokalkändisskap

Veckans Vårt Kungsholmen

Jag har ju tidigare skrivit om min enorma talang för att skriva insändare. Varenda en jag någonsin har skickat in kommer med. Min man säger att det beror på att det inte är några andra som skriver insändare men vem som helst förstår ju att han har fel.

I den här veckans lokaltidning är jag t.o.m. citerad på förstasidan. Det smäller väl inte lika högt som när jag vann Kungsholmens Nobelpris 2009 men det duger.

Nä, nu har jag inte tid att sitta här och dravla längre. Det är dags att börja fila på nästa veckas insändare.

2 kommentarer:

Z sa...

Fel tidning! IGEN! ;-D

Lena sa...

Haha jag läste det och sa direkt till Jamie att det måste vara din insändare. Grymt. Och intressant med saluhall. Mer kött till Kungsholmen!